Politica de rambursări și returnări
Politica de rambursari si returnari
PRODUSELE PERSONALIZATE CU NUME ȘI DATĂ NU SE POT RETURNA!
Produsele personalizate la cererea expres a clientului nu pot fi returnate deoarece prin prelucrarea lor devin obiecte unice și nu pot fi revândute ulterior.( OUG 34/2014 art.16, lit.c).
Pentru produsele nepersonalizate, toate cererile de retur se adresează în scris pe adresa office@tavitemot.ro
Numai după ce primiți acceptul scris al operatorului nostru de pe această adresa se va returna marfa prin firma de curierat. Dacă se dorește returnarea mărfii din motive personale, costurile de retur urmează să fie suportate de solicitant. Produsele returnate vor fi acceptate doar dacă sunt în ambalajele originale și intacte. Dacă motivele de retur se datorează furnizorului (erori de ambalare sau livrare), costurile generate de retur vor fi suportate de furnizor. Produsele returnate trebuie să aibă ambalajele originale și intacte pentru a se putea stabili cu exactitate eroarea produsă și invocată la retur.
Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 14 zile de la dată primirii coletului, prin virament bancar într-un cont bancar precizat de client, prin Mandat poștal sau altă formă agreată de comun acord. Dacă la momentul comenzii și livrării produselor clientul a beneficiat de transport gratuit, valoarea acestuia, în cuantum de 20 lei, se va reține din suma ce trebuie restituită clientului. Comisioanele bancare, generate de plata într-un cont bancar, vor fi suportate de client.
PRODUSELE PERSONALIZATE CU NUME ȘI DATĂ NU SE POT RETURNA!
Va mulțumim!